piątek, 7 listopada 2014

Recenzja oleju sezamowego

Jakiś czas temu dzięki uprzejmości Biooil mogłam otrzymać 1 ilej który mnie najbardziej interesuje do przetestowania. Padło na olej sezamowy





Olej sezamowy który otrzymałam jest tłoczony na zimno, nieoczyszczony. Dostępny jest w szklanej buteleczce o pojemności 250 ml. Taka buteleczka kosztuje dokładnie 16zł.Olej ten jest koloru słomkowego. Smakuje bardzo sezamowo.
Można go używać do sałatek , sosów i deserów. Nie zawiera dodatków i konserwantów. Jest 100% naturalny. Tłoczenie tego oleju jest całkowicie naturalne dzięki czemu ten olej zachowuje pełne wartości odżywcze. J?est bogatym źródłem Niezbędnych  Nienasyconych Kwasów  Tłuszczowych . Doskonale smakuje czy na słodko czy ze słonymi potrawami. Ja dodaję go do wszelkiego rodzaju surówek by danie miało posmak sezamu który uwielbiam czy do deserów. Oleju tego nie powinno się używać do smażenia chociaż przyznam szczerze korciło mnie nie raz by usmażyć kotleta mielonego czy schabowego na tym oleju. Możecie zastosować ten olejek również do ciała, masażu czy kąpieli według upodobań. Jak widzimy olej ten ma wiele zastosowań. Dla mnie jest on nieodzowną częścią mnie w kuchni. Olej ten możecie kupić tutaj . A tutaj  znajdziecie masę przepisów na wykorzystanie tego oleju do różnego rodzaju dań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz