piątek, 5 grudnia 2014

Recenzja syropów Excellence

Dzisiaj chciała bym zrecenzować dla Was syropy znanej firmy której produkty od jakiegoś czasu dostępne są w sieci TESCO. Mówię tutaj o syropach EXCELLENCE.
Do testowania otrzymałam:
Syrop Afrykański granat

Syrop Polska malina


Syrop Kubańskie mojito


Na początek kilka słów od producenta
Syropy w oryginalnych i kolorowych opakowaniach bardzo popularnych w Europie Zachodniej, szczególnie na rynku francuskim a do tej pory niedostępne w Polsce - w metalowych puszkach o pojemności 700ml. W środku zostały zamknięte bardzo wysokiej jakości syropy w ciekawych smakach: Polska Malina, Kubańskie Mojito i Afrykański Granat, które zamienią herbatę, koktajl czy wodę w ulubiony napój, a korek niekapek zapobiegnie wyciekaniu syropu i uchroni nas przed klejącą butelką.

Teraz coś ode mnie.
Bardzo się ucieszyłam na widok paczki dostarczonej przez PP . Ujrzałam syropy w metalowych puszkach. Wcześniej jedynie we Francji miałam styczność z taką sytuacją by właśnie syropy były w metalowych puszkach. A tu taka niespodzianka  bo zazwyczaj tego typu produkty dostępne  są w szklanych butelkach lub po prostu w plastiku. To był dla mnie pierwszy plus tego produktu.
Syrop dostępny jest w puszce o pojemności 700ml. Kolejny plus
Po za tym na puszce mamy przepisy na drinki z użyciem każdego syropu. Robiłam je oczywiście w domu i muszę przyznać , że są świetne.  Najbardziej smakował mi Wściekły pies :D
Syropy rozcieńczamy 1:9
Syropy fajnie się nalewa dzięki specjalnemu dziubkowi nie rozlejemy nic nawet jeżeli byśmy chcieli. 

Oceniam te syropy bardzo ale to bardzo pozytywnie. Zaskoczył mnie badzo bo spodziewałam się gorszego smaku i gorszej jakości opakowania a muszę przyznać , że mile się rozczarowałam:D.
Oby więcej takich współprac.

Zapytacie gdzie kupić takie syropy?
W Tesco, Lidlu, Biedronce, Żabce , jednym słowem  tutaj 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz