czwartek, 24 kwietnia 2014

Przesyłka od allepaznokcie.pl

Dzisiaj otrzymałam to czego bardzo wyglądałam czyli lakiery do paznokci i pilniczek do paznokci . Podjęłam współpracę z hurtownią kosmetyczną allepaznokcie . Otrzymałam następujące produkty:

1. Pilniczek do paznokci z logo allepaznokcie
2. Lakier do paznokci z efektem kameleon
3. Utrwalacz z wysuszaczem
4.Lakier do paznokci Holographic
5. Lakier one colour exclusive

Z przesyłki tej jestem bardzo zadowolona ponieważ wszystkie lakiery są w moich ulubionych odcieniach. Najbardziej do gustu przypadł mi lakier Holographic . Paznokcie pomalowane tym lakierem wyglądają na skromne ponieważ nie jest to kolor z tzw żywych kolorów. Dlatego ten lakier mi się spodobał . Czasem skromniej pomalowane paznokcie mogą wyglądać bombowo jak w tym przypadku.
Recenzja tych produktów  w ciągu 7 dni znajdzie się na moim blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz