Mój blog na fb zapraszam do polubienia

poniedziałek, 17 marca 2014

Recenzja kapsułek piorących Vizir


Powyżej wkleiłam zdjęcia otrzymanej paczuszki ze ze strony trnd.com. Projekt testowania kapsułek piorących Vizir był kompleksowo przygotowany. W każdej chwili testowania tych produktów można było liczyć na pomoc koordynatora projektu. W  pakiecie startowym znalazłam :
1)2 opakowania kapsułek piorących Vizir Original Fresh ( w każdym opakow. po 15 szt. ) . ! opakowanie było dla mnie natomiast z drugiego opakowania kapsułki przekazywałam do testowania rodzinie, przyjaciołom , znajomym , koleżankom i kolegom.
2) przewodnik projektu
3) książeczkę "Twoje badanie opinii"
4) 20 ulotek Vizir do przekazania

Zarówno ja jak i wszyscy którzy dzięki mnie mieli możliwość testowania kapsułek piorących Vizir byli bardzo zadowoleni z bieli , czystości jednym słowem z efektów używania tych kapsułek. Kapsułki te są bardzo wygodnym rozwiązaniem  głównie dlatego , że są bardzo wydajne. 1 kapsułka wystarcza na całą masę brudnych ubrań. Kapsułki można używać zarówno do białych jak i kolorowych tkanin. Nie musimy odmierzać proszku jak to bywało dawniej. Teraz wystarczy wrzucić kapsułkę do bębna pralki, umieścić na niej rzeczy do prania i włączyć program prania. Po wypraniu odzieży cieszymy się nie tylko z olśniewającej czystości ale też z pięknego zapachu ubrań.  Testowanie tego produktu jak i sam produkt oceniam pozytywnie. Bardzo chciała bym w przyszłości brać udział w testowaniu produktów ze strony trnd.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz