Mój blog na fb zapraszam do polubienia

niedziela, 30 marca 2014

Recenzja zapachu Yves Rocher So Elixir Purple

Kilka dni temu  otrzymałam przesyłkę od Yves Rocher. Przesyłka zawierała tylko próbki produktów i list od producenta. Chciałam Wam przedstawić swoją opinię na temat So Elixir Purple.
Otrzymałam tylko próbeczkę 0,7 ml tego zapachu ale powiem Wam szczerze , że ten zapach mnie urzekł. Jest bardzo kobiecy, zmysłowy , seksowny. Perfumy te są dostępne w sklepach od września 2012r. So Elixir Purple to cała linia zapachowa kosmetyków od perfum i  dezodorantów po perfumowane mleczko do ciała i perfumowany żel pod prysznic. Wodę  perfumowaną możemy kupić w wielkościach  30ml i 50 ml.
Zapach długo utrzymuje się na skórze.

Podsumowując :
Zalety:
1.Zapach długo utrzymuje się na skórze.
2.Możemy kupić wodę perfumowaną w dwóch wielkościach w zależności od potrzeb
3.Bardzo bogaty zestaw nut zapachowych pochodzenia roślinnego
4. Bez parabenów
5. Opakowanie bezpieczne dla środowiska , nadające się do recyklingu.

Wady:
Woda perfumowana kosztuje 125,00 zł za 50ml i 89,00zł za 30 ml. Jednak pewnie niejednokrotnie przekonałyście się tak samo jak ja , że dobre zapachy i kosmetyki dobrej jakości mają niestety swoją cenę.


Jeżeli jesteście zainteresowane zakupem kosmetyków z tej linii zapachowej to zachęcam Was serdecznie do odwiedzenia strony internetowej sklepu Yves Rocher  http://www.yves-rocher.pl/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz