niedziela, 30 marca 2014

Recenzja zapachu Yves Rocher So Elixir Purple

Kilka dni temu  otrzymałam przesyłkę od Yves Rocher. Przesyłka zawierała tylko próbki produktów i list od producenta. Chciałam Wam przedstawić swoją opinię na temat So Elixir Purple.
Otrzymałam tylko próbeczkę 0,7 ml tego zapachu ale powiem Wam szczerze , że ten zapach mnie urzekł. Jest bardzo kobiecy, zmysłowy , seksowny. Perfumy te są dostępne w sklepach od września 2012r. So Elixir Purple to cała linia zapachowa kosmetyków od perfum i  dezodorantów po perfumowane mleczko do ciała i perfumowany żel pod prysznic. Wodę  perfumowaną możemy kupić w wielkościach  30ml i 50 ml.
Zapach długo utrzymuje się na skórze.

Podsumowując :
Zalety:
1.Zapach długo utrzymuje się na skórze.
2.Możemy kupić wodę perfumowaną w dwóch wielkościach w zależności od potrzeb
3.Bardzo bogaty zestaw nut zapachowych pochodzenia roślinnego
4. Bez parabenów
5. Opakowanie bezpieczne dla środowiska , nadające się do recyklingu.

Wady:
Woda perfumowana kosztuje 125,00 zł za 50ml i 89,00zł za 30 ml. Jednak pewnie niejednokrotnie przekonałyście się tak samo jak ja , że dobre zapachy i kosmetyki dobrej jakości mają niestety swoją cenę.


Jeżeli jesteście zainteresowane zakupem kosmetyków z tej linii zapachowej to zachęcam Was serdecznie do odwiedzenia strony internetowej sklepu Yves Rocher  http://www.yves-rocher.pl/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz