wtorek, 9 września 2014

Chocolate full repair hair mask od Kallos

Witajcie.
W ramach współpracy z lookwell otrzymałam do testowania od Hurtowni u Radka maskę czekoladową na włosy. Maska ta przeznaczona jest przede wszystkim do suchych włosów. Działa na nie nawilżająco, odżywia je, regeneruje, ułatwia rozczesywanie włosów i poprawia ich wygląd. Po zażyciu tej maski moje włosy odzyskały dawny blask i urok.

 Wcześniej miałam problem z rozczesywaniem włosów ponieważ końcówki włosów rzepiły mi się . Teraz nie mam z tym problemu. Moje włosy łatwo się rozczesują i układają. .


Zapytacie jak stosować tą maskę? Należy na początek jak zawsze umyć włosy szamponem. Na umyte szamponem włosy nakładamy maskę i pozostawiamy tak włosy na kilka minut. Następnie spłukujemy włosy. Maskę należy stosować 2-3 razy w tygodniu.

Maska ślicznie pachnie. Jeżeli ktoś lubi czekoladę to szczerze polecam.
Teraz może opowiem Wam o pojemności i cenie tego kosmetyku.
Pojemność maski :275 ml  opakowanie plastikowe bardzo poręczne
Cena: 10,60zł

Polecam tą maskę ponieważ mnie ona zadowoliła w 100% , jest wydajna, nie jest droga ale za to jest wspaniała.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz