piątek, 10 października 2014

Współpraca z Eveline

Wczoraj otrzymałam cudowną przesyłkę. Zakwalifikowałam się do październikowego testowania produktów tej firmy.


Stronka Eveline 

 Otrzymałam do testowania:
- Lacta MED żel do higieny intymnej
- Specjalistyczny olejek pielęgnacyjny SOS na 5 problemów skóry
- Pogrubiająco -wydłużający tusz do rzęs
- Żel do usuwania skórek
-  lakier do paznokci czerwony Color edition
-  lakier do paznokci kolor nr 922 dla mnie jest to kolor pomiędzy niebieskim a fioletowym
-  Kompleksowy krem CC łagodząco nawilżający 8w1
 Paczka niezmiernie mnie ucieszyła ponieważ ogólnie lubię dostawać przesyłki a do tego wszystkie produkty są doskonale dobrane do typu mojej skóry i dla mnie. Wkrótce zamieszczę 1 recenzję ponieważ już rozpoczęłam testowanie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz