poniedziałek, 19 stycznia 2015

Recenzja majonezu lekkiego i czosnkowego od Majonezów Kętrzyn

Majonez Kętrzyn lekki otrzymałam do przetestowania pierwszy raz. Niestety majonez ten w oryginalnym opakowaniu nie doczekał się zdjęcia ponieważ ledwie paczuszka z majonezami dotarła a majonezy poszły w ruch. 
Na całe moje szczęście zdążyłam zrobić z tego majonezu sałatkę gyros.
Jak dla mnie majonez ten jest rzeczywiście lekki. Na potrzeby tej sałatki z użyciem tego majonezu zrobiłam sos z jogurtem naturalnym , solą i pieprzem . 
Przepis na sałatkę gyros pewnie posiadacie ale pozwolę sobie dodać swój sprawdzony.
Zaczynając od dołu salaterki układamy kawałki piersi kurczaka obsmażonego wcześniej na oleju z przyprawą kebab -gyros.
Mięso polewamy keczupem . Ja polewam dość obficie ponieważ taką sałatkę lubią domownicy .
Następnie keczup posypujemy pokrojonymi w kostkę ogórkami. Dalej kładziemy warstwę posiekanej cebulki.Teraz warstwa osączonej kukurydzy z puszki, sos który zrobiłam na bazie jogurtu i majonezu lekkiego Kętrzyn . Kolejna warstwa to keczup . Na to wykładamy pokrojoną kapustę pekińską . Ja wierzch zawsze ozdabiam jeszcze sosem majonezowo -jogurtowym i keczupem tak jak na zdjęciu. 


Majonez lekki Kętrzyn to dla mnie HIT sezonu ponieważ ma mniej zawartości tłuszczu a mimo tego extra smakuje . 
Polecam
Polecam
i jeszcze raz polecam


Majonez czosnkowy również kiedyś recenzowałam więc postanowiłam zaprezentować Wam do czego tego cudnie pysznego majonezu możecie użyć. 
Ja pokusiłam się o koreczki po mojemu. 
Ogórki korniszony osączamy z zalewy , plasterki szynki konserwowej smarujemy majonezem czosnkowym , na to dajemy ogórka . Rolujemy szynkę z ogórkiem w środku , wbijamy 3 patyczki do koreczków w 1 roladkę i tniemy na kawałki. Moim zdaniem im więcej majonezu w tych roladkach tym są pyszniejsze. 
Majonez ten jest też doskonały do wszelkiego rodzaju sałatek. Daje fajny posmak czosnku w sałatce. Dla mnie rewelacja. 






Więcej informacji na temat majonezów Kętrzyn znajdziecie tutaj 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz