środa, 14 maja 2014

Recenzja majonezu kętrzyńskiego o smaku czosnkowym

W zeszłym tygodniu a dokładniej w piątek otrzymałam paczkę a w paczce 6 produktów do testowania w tym majonez kętrzyński o smaku czosnkowym.Byłam bardzo ciekawa jego smaku ponieważ pierwszy raz zetknęłam się z majonezem smakowym. Zazwyczaj kupuję majonez kielecki lub majonez dekoracyjny Winiary ale ten majonez przewyższa swoim smakiem wszystkie inne majonezy. Lubię czosnek więc może jego dodatek zrobił na mnie tak ogromne wrażenie smakowe. 




 Majonez waży 220 g. Cena takiego słoiczka waha się w granicach 3-4 zł. Majonez ma białawą barwę i specyficzny czosnkowy zapach. Nie jest to zapach który w jakiś sposób był by uciążliwy. Bardzo przyjemny smak dla naszych kubków smakowych. Konsystencja majonezu jest wprost doskonała. Majonez nie jest za gęsty ale i nie jest rzadki. Wprost idealny. Produkt ten jest odpowiednio doprawiony , nie jest tak słony jak majonez kielecki dlatego spodobał mi się ten smak. . Jak widać na zdjęciu słoiczek z majonezem zabezpieczony jest naklejką dzięki czemu wiemy , że majonez nie był wcześniej otwierany. Majonez ten idealnie smakuje z kanapeczkami jak i z sałatką.

Kilka słów od producenta. 
 Majonez stołowy kętrzyński produkowany jest na bazie oleju rzepakowego z uszlachetnionych odmian, żółtka w proszku, uzdatnionej wody i bukietu przypraw. Majonez posiada jednolitą gładką konsystencję o jasnokremowej barwie. Zapach charakterystyczny dla majonezu. Smak lekko kwaskowaty właściwy dla użytych przypraw. Majonez kętrzyński jest doskonałym dodatkiem do sałatek, jaj i wędlin, może stanowić również cenny zamiennik masła i margaryny w przygotowaniu kanapek. Produkt nie zawiera konserwantów i sztucznych dodatków.

Jedynym może minusem tego majonezu jest jego dostępność. Sprawdzałam dostępność tego produktu w 6 sklepach w mojej okolicy jak i również w większej miejscowości i w supermarketach i nigdzie nie mogłam go znaleźć. Często robię zakupy w Biedronce dlatego fajnie by było gdybym mogła taki majonez zakupić w Biedronce.
Data przydatności takiego majonezu do spożycia to 4 miesiące. Dzięki temu wiemy , że majonez nie jest nafaszerowany różnego rodzaju konserwantami.
Więcej produktów firmy „MAJONEZY” Spółdzielnia Pracy Produkcyjno Handlowa w Kętrzynie można znaleźć na stonie 


Podsumowując uważam , że majonez kętrzyński jest wyjątkowym majonezem smakowym i bardzo mnie cieszy fakt , że mogłam spróbować tego smaku. Dziękuję za możliwość przetestowania tego produktu.

1 komentarz:

  1. Lubię majonez czosnkowy i często go jadamy tak jak pokazałaś na zdjęciach. Pozdrawiam serdecznie.

    biernasia4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń