wtorek, 13 maja 2014

Recenzja włóczki Florence Colors - 800-30 od pasmanterii PASDAM

Jakiś czas temu otrzymałam w ramach współpracy z pasmanterią PASDAM     włóczkę    Florence-Colors-800-30  . Na stronie znajdziemy link do strony gdzie znajduje się filmik jak zrobić szal z tej włóczki. . Wykonałam z tej włóczki taki oto szal.

Szal bardzo mi się spodobał ponieważ włóczka jest wykonana z dobrze dobranych kolorystycznie nici. Jeżeli ktoś nie umie szydełkować również może zaopatrzyć się w taką włóczkę , rozłożyć ją , założyć na szyję i w ten sposób otrzymamy komin .
Wykonanie szala jest dziecinnie proste. Tutaj znajdziecie filmik instruktażowy.
Teraz kilka słów od pasmanterii.
Fantazyjna włóczka do ręcznego kształtowania, praktycznie gotowiec. Świetnie się nadaje na kominy i szale.

Charakterystyka produktu:
Skład - 71% Akryl + 29% Poliamid
Motek = 50g - 4m
Druty, czy szydełko nie są wymagane
Jeżeli chcielibyście wykonać sobie taki szal jak powyżej , nie musicie się zbytnio zagłębiać w temat szydełkowania. Do wykonania takiego szala wystarczą  podstawy i szydełko do włóczki. 
 Ja jak widać na zdjęciu użyłam grubego szydełka .
Dziękuję pasmanterii PASDAM za możliwość przetestowania produktu. Oceniam go na 5+. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz