czwartek, 22 maja 2014

Recenzja maści propolisowej Gorvita

Dzięki uprzejmości firmy Credopr i Gorvita otrzymałam maść propolisową.
 Maść jest polecana przez Uzdrowisko Rabka.



Maść ta dostępna jest w tubie o pojemności 50 ml. Kupić ją możemy za 10-13zł. Maść propolisowa jest bogata w witaminy A, E, F. Witamina A jako wiadomo spowalnia proces starzenia się skóry i odpowiada za jej gładkość i sprężystość. Witamina E wpływa na zapobieganie starzeniu się skóry , i przyspiesza gojenie ran  . Witamina F natomiast przyspiesza gojenie się ran i korzystnie wpływa na stan skóry . Maść na bazie propolisu ma za zadanie działać antybakteryjnie i regeneracyjnie na naskórek. Maść dobrze nawilża i odżywia dłonie. Po zastosowaniu tego produktu nie miałam problemu ze skórkami przy paznokciach i z nawilżeniem dłoni. Moje dłonie stały się bardziej delikatne w dotyku.


Maść jest koloru kawowego bardziej podchodzącego pok kawę z mlekiem , beżowy. Maść ta wydaje się być gęstsza od innych znanych mi maści z którymi miałam do czynienia.  Bardzo spodobał mi się i przypadł do gustu zapach maści. Długo myślałam nad tym , co może mi przypominać ten zapach ponieważ kojarzyłam go z dzieciństwem. Po jakimś czasie skojarzyłam , że maść ta pachnie bardzo podobnie do leku z  kitem pszczelim. Pierwszy raz zetknęłam się z tak intensywnym ale nie przeszkadzającym zapachem. Myślę , że będę kupowała tą maść ponieważ przypadła mi ona do gustu.

Dziękuję firmom Credopr i Gorvita za możliwość przetestowania tego cudu kosmetyki.
Zapraszam również na stronę internetową firmy Gorvita gdzie możecie zapoznać się z pozostałymi kosmetykami , maściami ,  produktami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz